tisdag 4 juni 2013

-


Idag vaknade jag runt 9 och klockan 11 var jag vid Fanta Sea för att vara med under talkot inför Nice Run. 11:45 for jag och Emilia till mitt, efter en hjälm så hon skulle kunna sitta på när vi sedan skulle åka till stan. I stan var vi och fixade en ny nyckel åt mig, vi var även efter Subway och franska från korv görans som vi sen for till mitt och åt.

Väl tillbaka vid Fanta Sea så plockade vi i matkassar mm... Klockan 15 for Emilia till bilskolan för att avklara sin sista teorilektion för mopo-kortet hon tar. Själv for jag från Fanta Sea en 16 tiden.

Sen på kvällen blev det ABC som gällde med Sonja, Sara, Emilia och Cissi, efter att ha suttit där ett tag så for vi till skolan för att spela vollyboll med Kristina, Sanna och en av deras andra vänner...

Har nog inte skett så mycket idag... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar